Even if saving you sends me to heaven..

Jag lovade mig själv en sak och det är den saken jag alltid kommer att hålla, oavsett vad som händer.
Jag lovade mig själv att älska och skydda henne från allt ont här i världen. Det slog mig först efteråt att jag var den enda människan jag behövde skydda henne ifrån. Men jag finns här. Jag går ingenstans. Jag håller mitt löfte. Det blir bäst så, för alla. Allt jag vill är att hon ska vara lycklig. Nu är hon det.

Jag vill inte stå ivägen, så jag står här en bit bort. För hon vet att jag älskar henne, hon vet att jag finns där om det skulle behövas Det ska hon aldrig behöva tvivla på. Jag bryter inte mitt löfte denna gången.
 
Jag älskar henna av hela mitt hjärta.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0