Många av oss.

Det har gått många långa år, men nu sitter jag här igen. Lyssnar på vågorna, vågorna som smäller in i musiken.

Några av oss här på jorden tar så mycket för givet. Det gör inte jag.. Inte längre. Jag må ha tappat tron till mycket. Men mitt hopp till en bättre och finare vardag kommer aldrig lämna min själ. Jag har lärt mig att uppskatta och värdera det jag har.

Jag har bränt många broar och jag vet om att jag inte alltid gjort rätt val, jag vet det. Men även de val jag gjort fel har format den jag är... Den ni känner..

När jag på den yttersta dagen tar min båt och seglar bort så kommer nog många att fråga, vem var han egentligen? Det kommer vi nog aldrig att luska ut. Men hur egoistiskt det än må låta så finns det många som skulle sakna mig. För jag har någonting som ingen annan, ingen ni någonsin kommer möta har. Vad det än är så bär jag på något större.

Det är allt ni behöver komma ihåg.
Nu ska jag vandra hemåt i natten och så kanske imorgon, finner jag någon form av renlighet, som jag kan duscha mig i.

Jag älskar er..
Glöm aldrig det så är ni aldrig någonsin ensamma mer.

/ C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0