Dancing on the moon

Doften på nallen har snart försvunnit helt och det gör mig lite ledsen.. Ändå har jag förvarat den väl och bara öppnat vid speciella tillfällen..

Jag sover fortfarande bara på halva sidan av sängen. Rocky brukar sova hos Sandra numera. Han har blivit en stor bebis nu. Är ute varje dag och lär sig nya saker om livet. Han kommer alltid när vi ropar på honom och det är skönt.

Jag försöker sysselsätta mig så mycket som det bara går. Egentligen vill jag skriva hela tiden och fråga, men jag vill inte vara ivägen. Jag sa ju att jag kan hela tiden och att det bara är att höra av sig.

Jag saknar dig.. Jag kan inte förstå att det var jag som sov vid din sida för 4 veckor sedan, allt var "bra" och jag såg inte stormen som sakta smög sig in och tog allt jag varit rädd att förlora... Helt plötsligt finns jag inte. Någon annan tog min plats och får somna tryggt och skönt.. Men ändå är jag tacksam.. Ingen har någonsin gett mig så mycket. Jag fick låna en ängel. Jag kommer aldrig kunna älska igen, mrn jag har i alla fall fått älska, upplevt allt man kan uppleva tillsammans med en annan människa.. Bra och dålig upplevelser..

Min kärlek kommer förevigt tillhöra den människan som gav mig allt det vackra i livet. Nu får jag acceptera och lära mig att älska på avstånd. Jag vill aldrig mer ge mig själv till någon. Det finns bara en person i hela stora världen, som har nyckeln till mitt hjärta. Jag vill inte ha den tillbaka. Aldrig..

Jag älskar bara Bea... Det står skrivet i stjärnorna och dådant kan man aldrig radera..

Med öppna armar och trasigt hjärta säger jag god natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0